• O PROJEKCIE
  • DORADZTWO
    • INFORMATOR DLA RODZICÓW
    • WZORY PISM
  • MONITORING
    • RAPORTY
    • ORZECZENIA SĄDÓW
    • KORESPONDENCJA Z MEN
    • EDUKACJA WŁĄCZAJĄCA NA ŚWIECIE
  • RZECZNICTWO
  • PRAWO OŚWIATOWE
  • KONTAKT
facebook
  • O PROJEKCIE
  • DORADZTWO
    • INFORMATOR DLA RODZICÓW
    • WZORY PISM
  • MONITORING
    • RAPORTY
    • ORZECZENIA SĄDÓW
    • KORESPONDENCJA Z MEN
    • EDUKACJA WŁĄCZAJĄCA NA ŚWIECIE
  • RZECZNICTWO
  • PRAWO OŚWIATOWE
  • KONTAKT

edukacja włączająca - wyzwanie dla dorosłych

Dziecko z zaburzeniami w szkole masowej

19 Kwi 2016
Comment are off
agnieszka
autyzm, edukacja włączająca, Justyna Leszka, kształcenie specjalne, logopeda, uczeń niepełnosprawny, Zespół Aspergera

IMG_2113Edukacja włączająca w szkole ogólnodostępnej niestety często wygląda jak wojna. „Roszczeniowi rodzice” versus „oczekujący nauczyciele”, a gdzieś pomiędzy nimi zagubione dziecko, które wymaga wsparcia. Jak uniknąć konfliktów? Jak stworzyć wspólne fronty? Jak w końcu odejść od tego języka sporu? Na te i inne pytania odpowiadała na naszej debacie dr Justyna Leszka.

Justyna Leszka: dziecko z zaburzenia w szkole masowej

Share this:

  • Twitter
  • Facebook

Related

Podziel się

    Następna strona:
    Informator dla rodziców

    Poprzednia strona:

    Spis treści

    Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Ukrytymi Niepełnosprawnościami im. Hansa Aspergera NIE-GRZECZNE DZIECI

    Wspierają nas:

    Fundacja im. Stefana Batorego

    2014-2016
    EEA Grants - Norway Grants

    2014-2016
    Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży

    Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Ukrytymi Niepełnosprawnościami im. Hansa Aspergera NIE-GRZECZNE DZIECI
    EEA Grants - Norway Grants
    Fundacja im. Stefana Batorego
    Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży