• O PROJEKCIE
  • DORADZTWO
    • INFORMATOR DLA RODZICÓW
    • WZORY PISM
  • MONITORING
    • RAPORTY
    • ORZECZENIA SĄDÓW
    • KORESPONDENCJA Z MEN
    • EDUKACJA WŁĄCZAJĄCA NA ŚWIECIE
  • RZECZNICTWO
  • PRAWO OŚWIATOWE
  • KONTAKT
facebook
  • O PROJEKCIE
  • DORADZTWO
    • INFORMATOR DLA RODZICÓW
    • WZORY PISM
  • MONITORING
    • RAPORTY
    • ORZECZENIA SĄDÓW
    • KORESPONDENCJA Z MEN
    • EDUKACJA WŁĄCZAJĄCA NA ŚWIECIE
  • RZECZNICTWO
  • PRAWO OŚWIATOWE
  • KONTAKT

NAUCZANIE INDYWIDUALNE - uwagi do rozporządzenia

Planowane zmiany w nauczaniu indywidualnym – stanowisko Rzecznika Uczniów Niepełnosprawnych

27 Kwi 2014
Comment are off
admin
Aleksandra Braun, Minister Edukacji Narodowej, nauczanie indywidualneX Rzecznik uczniów niepełnosprawnych

classroom-433876_640Pisaliśmy kilka dni temu o planowanych przez MEN zmianach Rozporządzenia w sprawie organizacji nauczania indywidualnego oraz rocznego indywidualnego przygotowania przedszkolnego w nocie Projekt rozporządzenia o nauczaniu indywidualnym – niekorzystny dla niepełnosprawnych? Proponowane zmiany budzą nasz niepokój, dlatego Aleksandra Braun, Rzecznik uczniów niepełnosprawnych przekazała do Ministerstwa Edukacji Narodowej w ramach konsultacji społecznych uwagi do nowelizacji przepisów. Zachęcamy do zapoznania się z pełną treścią stanowiska Rzecznika, dostępną pod linkiem.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook

Related

Następna strona:
Informator dla rodziców

Poprzednia strona:

Spis treści

Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Ukrytymi Niepełnosprawnościami im. Hansa Aspergera NIE-GRZECZNE DZIECI

Wspierają nas:

Fundacja im. Stefana Batorego

2014-2016
EEA Grants - Norway Grants

2014-2016
Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży

Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Ukrytymi Niepełnosprawnościami im. Hansa Aspergera NIE-GRZECZNE DZIECI
EEA Grants - Norway Grants
Fundacja im. Stefana Batorego
Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży