• O PROJEKCIE
  • DORADZTWO
    • INFORMATOR DLA RODZICÓW
    • WZORY PISM
  • MONITORING
    • RAPORTY
    • ORZECZENIA SĄDÓW
    • KORESPONDENCJA Z MEN
    • EDUKACJA WŁĄCZAJĄCA NA ŚWIECIE
  • RZECZNICTWO
  • PRAWO OŚWIATOWE
  • KONTAKT
facebook
  • O PROJEKCIE
  • DORADZTWO
    • INFORMATOR DLA RODZICÓW
    • WZORY PISM
  • MONITORING
    • RAPORTY
    • ORZECZENIA SĄDÓW
    • KORESPONDENCJA Z MEN
    • EDUKACJA WŁĄCZAJĄCA NA ŚWIECIE
  • RZECZNICTWO
  • PRAWO OŚWIATOWE
  • KONTAKT

planowane zmiany w przepisach

Stanowisko Rzecznika Uczniów Niepełnosprawnych w sprawie nowelizacji ustawy o systemie oświaty w obszarze wprowadzenia jednego podręcznika

12 Mar 2014
Comment are off
admin
Aleksandra Braun

Potrzeby uczniów z niepełnosprawnością wymagają dostosowania metod i form pracy, dlatego tak istotne jest, aby nauczyciel miał realne prawo wyboru podręcznika, który pozwoli najpełniej wykorzystać możliwości uczniów klasy specjalnej.

Treść stanowiska >>

Share this:

  • Twitter
  • Facebook

Related

Następna strona:
Informator dla rodziców

Poprzednia strona:

Spis treści

Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Ukrytymi Niepełnosprawnościami im. Hansa Aspergera NIE-GRZECZNE DZIECI

Wspierają nas:

Fundacja im. Stefana Batorego

2014-2016
EEA Grants - Norway Grants

2014-2016
Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży

Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Ukrytymi Niepełnosprawnościami im. Hansa Aspergera NIE-GRZECZNE DZIECI
EEA Grants - Norway Grants
Fundacja im. Stefana Batorego
Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży