• O PROJEKCIE
  • DORADZTWO
    • INFORMATOR DLA RODZICÓW
    • WZORY PISM
  • MONITORING
    • RAPORTY
    • ORZECZENIA SĄDÓW
    • KORESPONDENCJA Z MEN
    • EDUKACJA WŁĄCZAJĄCA NA ŚWIECIE
  • RZECZNICTWO
  • PRAWO OŚWIATOWE
  • KONTAKT
facebook
  • O PROJEKCIE
  • DORADZTWO
    • INFORMATOR DLA RODZICÓW
    • WZORY PISM
  • MONITORING
    • RAPORTY
    • ORZECZENIA SĄDÓW
    • KORESPONDENCJA Z MEN
    • EDUKACJA WŁĄCZAJĄCA NA ŚWIECIE
  • RZECZNICTWO
  • PRAWO OŚWIATOWE
  • KONTAKT

Wpis

Tajemnicza rewalidacja

23 Paź 2012
Comment are off
admin
pomoc psychologiczno-pedagogiczna, rewalidacja, zajęcia specjalistyczne

Dzisiaj dodaliśmy do zakładki „Korespondencja z MEN” odpowiedź MEN na nasze pytanie dotyczące rewalidacji (WJ3_Rz10). Wiemy już, że rewalidacja nie jest pomocą psychologiczno-pedagogiczną, ale nadal nie do końca wiemy, czym ma być. Nie są to zajęcia rozwijające uzdolnienia, ani dydaktyczno-wyrównawcze, ani specjalistyczne, ani związane z wyborem zawodu. W teorii oznacza to, że można domagać się poza dwoma godzinami rewalidacji, także pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook

Related

O autorze

Podziel się

    Następna strona:
    Informator dla rodziców

    Poprzednia strona:

    Spis treści

    Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Ukrytymi Niepełnosprawnościami im. Hansa Aspergera NIE-GRZECZNE DZIECI

    Wspierają nas:

    Fundacja im. Stefana Batorego

    2014-2016
    EEA Grants - Norway Grants

    2014-2016
    Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży

    Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Ukrytymi Niepełnosprawnościami im. Hansa Aspergera NIE-GRZECZNE DZIECI
    EEA Grants - Norway Grants
    Fundacja im. Stefana Batorego
    Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży