• O PROJEKCIE
  • DORADZTWO
    • INFORMATOR DLA RODZICÓW
    • WZORY PISM
  • MONITORING
    • RAPORTY
    • ORZECZENIA SĄDÓW
    • KORESPONDENCJA Z MEN
    • EDUKACJA WŁĄCZAJĄCA NA ŚWIECIE
  • RZECZNICTWO
  • PRAWO OŚWIATOWE
  • KONTAKT
facebook
  • O PROJEKCIE
  • DORADZTWO
    • INFORMATOR DLA RODZICÓW
    • WZORY PISM
  • MONITORING
    • RAPORTY
    • ORZECZENIA SĄDÓW
    • KORESPONDENCJA Z MEN
    • EDUKACJA WŁĄCZAJĄCA NA ŚWIECIE
  • RZECZNICTWO
  • PRAWO OŚWIATOWE
  • KONTAKT

Wpis

Uczeń z autyzmem a szkolne doświadczenia dorosłych z ASD

22 Maj 2019
Comment are off
ilona

„Nauczyciele mają często wrażenie, że osoby z autyzmem są mało responsywne, słabo reagują, ale zapytane o coś w sytuacji dla siebie bezpiecznej odpowiadają, dysponując wiedzą, której nikt się po nich nie spodziewał” – mówił podczas jednego z pierwszych wykładów konferencji dr Krzysztof Gerc, psycholog z Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Czy doświadczenia dorosłych osób z zespołem Aspergera są takie same jak obecnych uczniów ze spektrum stanów autystycznych? Co należy jeszcze zmienić? Jak tę sytuację widzą same osoby ze spektrum, ich terapeuci i co do tego mają rówieśnicy?

Cały tekst pt. „Uczeń z autyzmem to nie intruz” na: http://www.niepelnosprawni.pl

Share this:

  • Twitter
  • Facebook

Related

O autorze

Podziel się

    Następna strona:
    Informator dla rodziców

    Poprzednia strona:

    Spis treści

    Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Ukrytymi Niepełnosprawnościami im. Hansa Aspergera NIE-GRZECZNE DZIECI

    Wspierają nas:

    Fundacja im. Stefana Batorego

    2014-2016
    EEA Grants - Norway Grants

    2014-2016
    Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży

    Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom z Ukrytymi Niepełnosprawnościami im. Hansa Aspergera NIE-GRZECZNE DZIECI
    EEA Grants - Norway Grants
    Fundacja im. Stefana Batorego
    Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży